Welkom op ons reisblog!

24 april 2018

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    24 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Chris, Carla en Sem:
    24 april 2018
    Leuk! we gaan jullie naast videobellen, whatsapp en wellicht nog een echt bezoekje op de voet volgen via deze blog tijdens jullie Spaanse stageperiode! Maak er samen wat moois van!
  3. Opa en oma witberg:
    HoiHoi dames,
    wat leuk om jullie straks te kunnen volgen,
    wij willen graag zien wat jullie gaan beleven,en geniet ervan he.
  4. Jannette en Ferry:
    24 april 2018
    Wat super leuk meiden, dat we jullie kunnen volgen! De voorbereidingen zijn klaar, eerst heerlijk op vakantie en dan gaat jullie avontuur beginnen! Spannend en heel bijzonder, ga er heerlijk van genieten Romy en Bente😘
  5. Wil Kouwenhoven (oma van Koen):
    12 mei 2018
    Het is gelukt Romy zoals je ziet en wens jullie heel veel succes. Wat een belevenis en ben heel benieuwd naar de verhalen.
  6. Melanie en Jacqueline:
    13 mei 2018
    Hey meiden wat leuk wij gaan jullie volgen. Heel veel plezier daar 😙😙. Groetjes Jacqueline en Melanie
  7. Sanja Van der Nol:
    14 mei 2018
    Hallo dames
    Wat leuk!!!
    Heel veel plezier samen
  8. Roos:
    15 mei 2018
    Hoi meiden,
    Wij wensen jullie heel veel plezier samen in Valencia. Geniet er lekker van, ben benieuwd naar jullie verhalen.🌴☀.
  9. Theresia:
    16 mei 2018
    Hoi meiden. Heel veel plezier in Valencia!! Maak er een mooie tijd van samen!!
  10. Joke en Ad Steenbakkers:
    16 mei 2018
    Fijne tijd in Valencia samen en wij zien jullie het weekend op Cap Blanch.
  11. Kevin en sanne:
    16 mei 2018
    Schatjes, geniet daar en we volgen jullie op de voet!!! 💕💕💕💕
  12. Gioia van Hijkoop:
    Enjoy it girlss!! Ben benieuwd naar alle verhalen! 😘
  13. Astrid:
    16 mei 2018
    Hola chicas, Tuurlijk ga ik jullie volgen. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen. Heel veel plezier samen!!!!
  14. Monique:
    17 mei 2018
    Super om jullie te volgen, lekker genieten op jullie stage!!😘