El fin de semana 1 (Weekend 1 in Albir)

21 mei 2018 - Albir, Spanje

Hola,

Afgelopen vrijdag zijn wij voor een heerlijk weekendje met de bus naar Benidorm gegaan. Wij hadden dit heerlijke weekendje geboekt bij ´´Hotel Grannie´´! Tijdens de busreis hoefden wij dit keer niet bang te zijn dat we uit onze stoelen gleden van angstzweet, aangezien we vastgeplakt zaten door de kilo´s kauwgom. Eenmaal aangekomen na een rit in 1 zithouding, was oma dolblij om ons allebei te zien. We zijn doorgereden naar de camping, waar we vervolgens nog de laatste uurtjes van Bente haar verjaardag hebben gevierd. De rit en de werkweek hadden ons best vermoeiend gemaakt, dus zijn we niet te laat naar ons schone bedje gegaan. We sliepen deze 2 nachtjes in een cabanjo. Een cabanjo is een schattig, klein huisje waar 2 bedden en een tafeltje in staan. Dit was voor ons dan ook genoeg omdat wij niet meer nodig hadden. (Bijgevoegd een foto van de cabanjo´s)

Zaterdagochtend werden wij wakker op de camping, maar dit was voor ons beiden niks geks. We zijn heerlijk gaan ontbijten bij oma met een vers stokbrood en croissantjes. Hierna zijn we samen de omgeving een beetje gaan bekijken (ugh.. de winkels natuurlijk). Na al dat shoppen en lopen waren we zo uitgeput dat we eventjes het strand + de zon + de binnenkant van onze ogen gingen opzoeken. Helaas was dit voor Bente wat minder uitgepakt. Zij besloot de ervaring van een gemiddelde Engelsman te willen meemaken, waardoor ze er vervolgens bij liep als een cadeautje. Na een heerlijke middag op het strand en bij oma zijn we ons gaan optutten voor een etentje. Oma had gekozen voor een Nederlands restaurantje genaamd ´It´s a Small World´. We hebben hier gezellig gegeten en afgesloten met goddelijke Nederlandse poffertjes!! Vervolgens zijn we met z´n 3en teruggerold naar de camping. Allemaal hadden we last van een ADD´tje (After Dinner Dip), dus zijn we snel ons bedje ingedoken.

Zondag was een dag dat weer vol met leuke, geplande dingen zat. We zijn vroeg opgestaan om samen met oma naar de kerk te gaan. We werden allebei met volle lof ontvangen door alle lieve vrienden en kennissen van oma. Na de kerk zijn wij als echte toeristen naar de markt in Albir gegaan. Alle 3 waren we halverwege de markt aan het kruipen van de honger, dus zijn we snel naar een restaurantje gegaan om tosti´s te eten. Na een drukke ochtend hebben wij eventjes onze rust gepakt! (In de zon natuurlijk). We hebben hier nog heerlijk genoten van onze laatste uurtjes met oma. Na een tour samen op oma haar fiets, was het tijd om de koffers te pakken en ons klaar te gaan maken voor de terugreis.

Lieve oma, we hebben allebei een heerlijk weekend gehad en genoten van alle verwennerij en natuurlijk het heerlijke weer. Fijn dat wij ons eerste weekend bij U mochten doorbrengen.

Op naar nog meer van zulke mooie weekenden…

Hasta Luego, see you next Monday!

#Oma bedankt...Oma bedankt...Oma, Oma, Oma bedankt!

1. Monique:
    21 mei 2018
    Wat een gezellig verhaal weer!!! Jullie zijn lekker verwend door oma Jos!!! Gaaf dat jullie zijn meegegaan naar de kerk, allemaal lieve mensen en oma is als een vis in het water daar!!
    Nog veel plezier en tot over een paar weekjes! Dikke kus van ons
  2. Opa en oma witberg:
    21 mei 2018
    Zo dat is een tof weekendje uit en lekker genoten van alles.
    fijn dat daar zo n oma woont???
    en nu morgen aan het werk, sucses meiden.knuf.
  3. Roos:
    21 mei 2018
    Dat ziet goed uit meiden en wat gezellig zo'n weekendje bij Bente d'r oma.🌴☀😙
  4. Wil Kouwenhoven (oma van Koen):
    21 mei 2018
    Fijn zeg zo'n weekend meiden en lekker in de buurt begrijp ik. Morgen veel succes want dan moeten jullie echt aan de bak. Groeten uit N wijk waar het nu nog 24 gr is en het is.
  5. Jannette en Ferry:
    21 mei 2018
    Weer super leuk geschreven , alsof we erbij zijn! Gaaf hoor, en veel succes jullie 2e week!
  6. Kevin en sanne:
    22 mei 2018
    Schatjes, een feestje om te lezen onze avontuuristen😂!!! Hahaha jullie schrijven zooooo leuk!! Dikke kus
  7. Marleen:
    23 mei 2018
    Super leuk! 👍👍
  8. Annemarie:
    23 mei 2018
    Wat fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad met/bij oma. Ik ben stiekem wel blij dat ze nu weer naar huis komt☺️
    😘
  9. Ed:
    24 mei 2018
    Hoi leuk dat jullie met elkaar zo genieten, en dat wij het ook een beetje mee kunnen maken